גלנט הצטרף לליכוד: "למרות המאבק בנתניהו הוא מנווט בחוכמה"

    איתי גדסי 1 Comment on גלנט הצטרף לליכוד: "למרות המאבק בנתניהו הוא מנווט בחוכמה"
    8:08
    08.05.24
    אתר קול חי No Comments on ארה"ב מעכבת משלוח נשק; צה"ל יירט כטב"מ סמוך לאילת | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הפרישה ממפלגת 'כולנו' של כחלון, מצטרף היום (רביעי) באופן רשמי שר הקליטה יואב גלנט, למפלגת הליכוד. השר גלנט חתם על טופס התפקדות למפלגה והודיע על ריצה בפריימריז הקרובים.

    בטקס מיוחד יחד עם ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו בירך על הצטרפותו של השר גלנט ואמר: "אנחנו מקבלים היום לשורות הליכוד את השר יואב גלנט. יואב, אלוף במילואים, שירת בצה"ל 35 שנים. היה מפקד השייטת, אני זוכר את פגישותינו שם. הוא פיקד על הרבה מבצעים, רובם עלומים. היה מפקד פיקוד דרום, כולל במבצע "עופרת יצוקה". בשנים האחרונות הוא שירת כשר מצויין בממשלה וגם כחבר קבינט".

    עוד הוסיף נתניהו: "אני רוצה להגיד לכם שכחבר קבינט אני התרשמתי עמוקות מהרצינות שלו, מהאחריות שלו, מהמקצועיות שלו בדרך שבה הוא סייע לי ולממשלה לקבל החלטות מאוד חשובות, חלקן מאוד נועזות, כדי להתמודד עם האתגרים הביטחוניים סביבנו. קודם כל מניעת ההתבססות הצבאית האיראנית בסוריה, דבר שאנחנו עושים בהצלחה מרובה, וגם בפעולות מרובות שבשלב הזה השתיקה יפה להם".

    .

    בטקס ההצטרפות היום | פלאש 90

    השר יואב גלנט אמר בטקס החגיגי: "למעלה מ-40 שנים אני חייל, בשליחותה של מדינת ישראל. שדות הקרב מוכרים לי היטב, כלוחם וכמפקד בקומנדו הימי, כמפקד שדה בחזית הלחימה לאורך עשרות שנים, וכחבר הקבינט הביטחוני – מדיני".

    פועל בקור רוח: "אדוני ראש הממשלה, בשנים האחרונות אני עוקב מקרוב, כחבר הקבינט וכשר בממשלת ישראל, אחר האופן המרשים וההחלטי בו אתה מנהיג את מדינת ישראל, בעולם סוער ובאזור עוין. אני נמצא לצידך ורואה את קור הרוח ושיקול הדעת בהחלטות מורכבות ביותר, הנוגעות לנושא מרכזי אחד- ביטחונם של אזרחי ישראל וביצור כוחה ומעמדה של מדינתינו".

    עוד הוסיף גלנט: למרות המאבק המתנהל כנגדך וכנגד הדרך הלאומית והציונית אותה אתה מוביל בנחישות, אני רואה מקרוב כיצד אתה מנווט בחכמה ובנחישות את מדינת ישראל במציאות רבת אתגרים- יישר כח. היום אני גאה להצטרף לשורות תנועת הליכוד ומצפה לקחת חלק מרכזי בהמשך העשייה הביטחונית, החברתית והכלכלית במדינת ישראל".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יןאב גלנט אדם משכמו ומעלה רהוט וחכם ראוי להיות שר הבטחון הבא של מדינת ישראל